3MelekAnnesi3 esnaf halk herkes kan ağlıyor. İnsanlar geçinemiyor bence de iyi oldu. Herkes kendi tedbirini kendi almalı artık. İlla başımızda bir çoban olmamalı. Herkes bilinçli davransaydı bu güne kadar, daha iyi olabilirdi herşey.Umarım insanlarımız bir nebze olsun bilinçlenmiştir.