tgba22 ben 27 haftalik gebeyiim benim ilk pozitif olduğum.gun 2.88 idi coraspirin verdiler 2 hafta kullandım düşmedi sonra oksapar kullandım 1500 a dustu 1 hafta sonra 2150 e tekrar cikti ,covid sonrasi polikliniği gittim gogus uzmanı normal değere inmeden bırakmayız dedi ,peritanolog da doguma kadar kullanalım ama takip ederek gidelimndedi açıkçası bu hastalık bilinmediği için kimse de kesin bisey dyemiyor
Tek dedilen sey hamilelikte zaten artar bide covid olunca düşmesi zor oluyor dediler
Bol su iç ve hareketsiz kalma yürüyüş hep vs denildi