Selam arkadaşlar kısmetse 2.kızımı alacağım kucağıma 33+3 deyiz ilk kızımdan kalan çok güzel kıyafetler var fakat beyaz olanlar hep sarı sarı leke olmuş neyle geçer acaba normalde leke çıkartıcı kullanıyorum ama bebek kıyafeti olduğu için çok fazla kimyasal uygulamak istemiyorum 😊😊