susam_18 28+3 hamileyim kızlar. Cumartesi hafif silme ile kanama görünce acile gitmiştim. O günden sonra karnım yumuşadı,aşağıda olduğunu hissediyorum.Doktorum normal birşey yok dedi. Başınıza böyle bir durum geldi mi? İdrar yollarında da enfeksiyon çıktı.
Syma-ma susam_18 benim de bı yumusuyor sanki içinde bişi yokmuş gibi bı sertlesiyor bişey olacağını sanmıyorum bebeğin pozisyonundandir☺️ 28+6 benimde
Esmanurkaya susam_18 bende aynı 28+3 haftaligim sürekli aşağıda bebeğim bence sizdede bı sıkıntı yoktur inşallah
Leylaalin susam_18 genelde sabahları oluyor karnımı sevecekken nerde bu diyorum arıyorum sertlik ama kalkıp kahvaltı yapınca minikam harekete geçiyor kendini belli ediyor
Elifpolat Bende 34. Haftadayım 2 gündür bende hissediyorum karında gevşeme. Doktora sordum normal dedi ama daha çarşamba gidcem kontrole
Gkc92 Elifpolat bende 23+4 teyim iki gündür bende de böyle bir durum var gibi bebek gün içinde hareket ediyor ama daha az gibi azaldı geldi bana hareketleri. Çarşamba günü randevum var bakalım bir sorun var mı cuma günü de ultrasonla bakıldı bi problem yoktu anlayamadım bende tedirgin oldum iki gündür
susam_18 Gkc92 sağ salim kucağımıza alırız inşallah. Sizi doktorunuz ne diycek bakalım. Ben şuan dinleniyorum sadece.