Canım anneler merhaba:) dün itibariyle 32. Haftamızı bitirdik 🥰Belimde,bacaklarımda ve kalçamda ara ara ağrı oluyor iki gündür ve lavaboya çıkmadığım halde özür dileyerek söylüyorum iç çamaşırımda büyük abdestimin izleri oluyor normal mi bu?Karnım halâ dik Doğum içind zamanımız var fakat bu ağrılar gece uyutmuyor :()