Merhaba kızlar, 2 gündür bebek hiç tekme atmıyor ya da çok zayıf hareketlerini hissediyorum. Normalde baya tekmeliyordu. Birşey yediğimde tepki veriyordu hemen. Bu durumu yaşayan oldu mu? Normal mi? Hıçkırıklarını takip ediyorum çok düzenli ve sürekli ama tekme atmıyor hareket yok sanki