Melekanneeeg Kızlar resim yükleyemedim ama cokk silik çizgi gördüm adetime 5 gün var daha bel agrım olduğu için bir sorun varmıdır diye test yaptım ve ogrendimm sizce kan vermek için erken mi biraz beklemelimiyim
Merve-1109 Melekanneeeg erken canım biraz bekle adetin 1 2 gün geçince tekrar test yap kimyasal gebelik falan olursa boşuna ümitlenmemiş olursun naçizane fikrim
Birgul Melekanneeeg Merhaba Annemiz resminiz yüklenmemiş https://imgyukle.com/ adresine giriyoruz. Yükleme yaptıktan sonra aşağıdaki görseldeki gibi sonu .jpg ile biten linki kopyalayarak fotoğraflarınızı yayınlayabilirsiniz
Melekanneeeg Merve-1109 kimyasal veya dis gebelikte teste çıkıyor değil mi ınsallah normal gebeliktir
Merve-1109 Melekanneeeg çıkıyor canım malesef benim ilk gebelik kimyasaldı testler kopkoyu çıktı kan verdim ama iki günde iki katı artmadı sonrada kanamam başladı zaten kimyasal oldu öylelikle