VisaliNur Sinem_58 Biz de 35+1 olduk şimdilik herşey yolunda 4 Temmuz da gelmesi bekleniyor inşallah bakalım neler olacak.😬🤔
Hilal231112 Bizde 32 haftalığız .Yarın doktor kontrolü var bakalım neler olcak.Sağlıkla büyüsün bebişler 🥰
VisaliNur Sinem_58 amin inşallah 🤲🏻 Rabbim hepimize yavrularımızı sağlıklı sıhhatli kucağımıza almayı nasip etsin inşallah.🥰🤗
Esinns 30+2 de gittiğimde 1730 gr dı kızım şimdi 31+5iz çarşamba çalışabilir için rapor almayı gidicem bakalım ne kadar olmuş merak içindeyim 🤗 tahmini doğum 28 temmuz
DiDoCe Sinem_58 Bizde 33 haftalığızz duba gibi oldum 🐼 Bel ağrıları var rahat uyuyamama var sola yatmaya çalışmaktan solum çürüdü ve eğer sağlıklı dogacaksa 36 37 de doğsa ne güzel olur diyorummm🤭
Linam6868 Sinem_58 Bel ağrısı kasik agirisi yaşıyorum 1 haftadır adet olacakmissim gibi 34+2hamileyim temmuzun 2.haftasi gozukuyor doğumum hayirlisyla sağlıkla kavusalim bebislerimize 32 haftalıkken 2089gr oğluşum şimdi ne kadar oldu bilmiyorum 2 gün sonra kontrolüm var
_sena_ Sinem_58 32 haftalık olduk🥳prens bekliyoruz ama çok hareketli bir prens 😅 ne zaman gelir bilmiyorum ama