Sinem_58 Temmuz Anneleri hadi toplanalım nasıl gidiyor bebişlerimizin kiloları ne durumda sizler nasılsınız cinsiyetlerimiz nedir 🤭biz 33+5 en son 2300 dü kızım erkenden gelmek için çok uğraşıyor inşallah zamanında gelir yoksa bu gidişle haziran annesi olacağım 🤭
Ebreva Sinem_58 33+3 en son 31de gittiğimizde 2050 gr dı sağlıkla gelsinler benimde 2.gebeliğim sanki bu erken gelecekmiş gibi hissediyorum arada kasılmalarım oluyor
HavvaMerve Sinem_58 31+4 prensesimle selamlar ☺️ Haftaya pazartesi kontrolüm ve nst var inşallah kilo almıştır doktor 2 kg görmemiz gerekiyor dedi 🤦🏻♀️Erken doğum riskimiz var ama iyiyiz çok şükür bol bol yatmalı geçiyor günlerimiz oldukça da sıkıcı oluyor 🥴 Tüm hazırlıklar bitti 15ile 20 si arası sezaryen olacağım şu bir haftadır biraz iştahım arttı kendimi yürüyen fil gibi görüyorum artık ağırlaştım baya 🤦🏻♀️😂 Bunlara da çok şükür tabi
BegumIscanTunc Sinem_58 31+6 haftalığız kızım 1840 Gr olmuş doğum zamanı 15-22 temmuz arası bakalım hakkımızdan hayırlısı olsun inşallah 😭🤲
Kevserrrr1 Ebreva benim bebeğim de 33+2 2055 Gr dı doktorum kilosunun az olduğunu söyledi. Sana birşey dedi mi kilo hakkın da
Elfsndkl 33 haftalıkken benimde 2400 dü kilosu canım ama doktorun ölçümüne pek güvenmiyorum ama , bana 1 hafta önden gidiyo dediler .bakalim yarim kendi doktoruma gidicem o ne dicek merak ediyorum.
Sinem_58 Elfsndkl maşallah annesi ❤️bakalım bende yarın gitçem ne diyecekler artık her gitmemde hastaneye yaptırmaları yordu beni 🤭
Sinem_58 HavvaMerve sanırım hepimiz aynı durumdayız doymak bilmeyen bir biz aman onlar iyi olsunda artık kilo alsın diye muz yemekten muz olacağım ceviz yemekten ceviz olacağım 🤭
ertugrulunannesi HavvaMerve 31+1 bugün 1850 çıktı kilo ama aynı beni anlatmışsınız fil gibiyim resmen🤦♀️🤦♀️
Elfsndkl Özel biraz evham yaptirabiliyo canım ama devlet öyle deil3. Bide rahim ağzı kapalıysa bir sıkıntı olmaz . Doktor bana hep rahim ağzı kapalı dedi. Şuan 35 haftaligim.
Sinem_58 Elfsndkl benim rahim ağzım açık kuzum sancılarımda var şuan günde 9 ilaç içiyorum iğne vurunuyorum uykudan gözümü açamıyorum
kozerr Bizde 32 olduk bi yandan heyecan bi yandan stres zaman geçiyor tabii uykusuzluk bence sırt agrıları da peşimi bırakmıyor
Duygus97 Sinem_58 33+6 benim cimcime de aynı şekilde ben baştan beri haziran annesi olurum diyordum sanırım öyle olacak. Sağlıklı olsunlar da inşallah 🤲🏻 haftada 1 hastaneye gidiyoruz kasılmalar sancılar derken öyle böyle geçiyor günler 34 görelim diyorduk elhamdülillah gördük simdi de 36 istiyoruz bakalım hanımefendi de isterse 😀😇🥰
Elfsndkl Canım korkma bu saatden sonra bir şey olmaz halam 34 haftalikken doğum yaptı. Bebeğini sağ salim aldı kucağına o yüzden az daha sabret. Valla bende bebegimin hareketlerini sürekli aşağıda hissediyorum ama şükürler olsun rahim kapalı dedi doktor .
Buse_00 31+1 iz kurban bayrami diyor doktorum 29+6 da 1.775 i geçkin kilosu demisti 32+6 da gidicem heycanliyi.