aslannaz21 Merveulskin123 39+1sanci var acilma yok dun acile gittik sanci 80 100 ama santim acilma yok evde bekliyorm
Aysecelik17 Merveulskin123 tam 39 haftalığım ama hiç tepki yok 😀 arada kasılmalarım var heran sancım olcak diye bekliyorum ama yok 😔 çok sabırsızım
Asdfg7654 Normal bekliyorduk ama kanala inmemiş Perşembe bi daha bakıp sezeryan teklif edecek bence doktorum. Moraller bozuk 😢
Tugba2303 Asdfg7654 moralinizi bozmayın bende 40+1 doktorumuz suni sancı ile normal doğum önermesi gerekiyor öncelikle siz sezaryen istemiyorsanız bu yolu deneyin . Bizim doktor suni sancı teklif etti
aslannaz21 Merveulskin123 benimkiler yalanci degil duzenlide acilma yok nst de 80 100 arasi ama iste acilmaa kizimda da acilma yoktu suniyle dogurdum dun dr dedim suni verin dogururm biraz daha bekleyelim dedi bebegim olmus 3.900 neyi bekliyo anlamadm
Asdfg7654 Tugba2303 sezeryandan korkuyorum bakalım daha 38+0 inşallah kendi gelmeye karar verir bebiş
Denizkabugu 40+3′deyim bende. Yarın kontrol var. Çarşamba ya da perşembe suni sancı verilecekmiş açılma olmaSa sezeryan dedi doktor. Ben de çok sıkıldım beklemekten 😔