Seva_aa kizlar tup bebek 10.gun bugun yarin adet tarihim ara ara regl sancisi gibi hiss ediyorum hatta adet oldumu die kontrolde ediyorum boyle durum yasayan varmi normalmi acaba?
Gulce5038 Seva_aa transferimden sonra yedinci gün basladı hemde cok agrıdı geldi adet bitti hersey dyodum sana tavsiyem dinlen kalkma
Gulce5038 Seva_aa hala da sancılarım ayakta kalınca büyük tuvaletimi yapınca oluyo bu korku hep olacak gibi
Mom54544 Seva_aa Pozitif evet 😊 inşallah seninde pozitif olur canım yerleşme kanamasi falan olmadı bende sadece ağrısını yaşadım hatta dedim inanmıyorum kan sonucuna gelcek işte regl diye baya ofladim falan