Kevserrrr1 Bugün kontrole gittiğim de bebeğim 2055 gramdı doktorum biraz zayıf olduğunu söyledi. Ve göbek bölgesinin 31+5 olduğunu gelişim geriliği olduğunu söyledi. Kan sulandırıcıya başladı Enox 4000 anti-xa isimli. Kullananlar var mı ?
Denizss Kevserrrr1 Kevserrrr1 32+5te 2650 idi ama ilerdeydi gelişimi şuandada öyle 37+2deyim 3500 gr yani beslenmenizden mi yoksa başka bi sebepten mi bilmiyorum ama Yumurta tahin pekmez kaşar muz Kuruyemiş fasulye mercimek falan tüketiyorum kendim almadım pek bebeğe yaradı belki beslenme düzenini değiştirirsen de faydası olur🤷🏼♀️
nurdane3504 Kevserrrr1 33degilde canım 32de gitmiştim ben 2253 çıkmıştı ama doktor bana önde gidiyor demişti
Kevserrrr1 Denizss yok ya almıyor benim bebeğim dediğin şeyleri günlük olarak tüketiyorum. 15 kilo aldım anca bana yarıyor. Sinirlerim bozuldu artık içimde muz ağacı çıkacak
Gizem8692 Canım ben daha bugün gittim doktora 34 haftalık ve göbek çevresi 2 hafta geri,kilosu 2140 çıktı ve düşük dedi doktorum haftaya kadar gelişme olmazsa erken doğum dedi. Hayvansal gıda tğketip dinleneceksin diye ekledi ama çok üzüldüm
Kevserrrr1 Gizem8692 Hadi ya benim de öyle işte doğumla ilgili şuan birşey demedi ama beni kan sulandırıcı ya başladı. Sende neden başlamadı acaba. Aslında kimseden duymadım gelişim geriliği için kan sulandırıcı kullandığını. Neden benim ki kan sulandırıcı verdi onu anlamadım.
Gizem8692 Kevserrrr1 Canım bana demir hapı başlattı ayrıyetten folik asit ve D vitamini kullanıyorum dediğin gibi kilo bana yaradı sadece 12 kg aldım ama bebek zayıf. Her hafta kontrole çağırdı. İnşallah haftaya kadar biraz büyür
momsboys Zeynep_18 benimde 33+2 de 2200 dü bidaha ne zaman gittiniz kaçtı kilosu hatırlıyomusunuz ben yarın gideceğim 36+3 merak ediyorum😍
Omerhatice Kevserrrr1 alla alla sanırım her doktorun kilo anlayışı farklı biliyormusun.. çünkü benim kızım 31+2 1.850 kg idi ve doktor oo gelişim çok iyi bir kaç günde önde gidiyor suyuda fazla demişti.. benim kızım o zaman 2 üstü olsaydı doktor kilolu bebek derdi.. 🤷♀️ benxe gayet norml ama bilemiyorum tabi internetren bile bakınca görünüyor kac kilo olmalı diye … Su an 35 haftaligiz mesela bu sefer hem nete hem usgye göre evet 10 gün kadar önde gidiyoruz o yüzdende hatta normlde 35 sayılıyoruz ama her an bekliyoruz dedi doktor 🤲 sağlıkla kavuşalım inşallah
Kevserrrr1 Omerhatice kuzum ama sen 31 haftadayken o kiloyu demiş. Benim ki 33 hafta 2055 sana göre yine zayıf kalıyor benim ki
harece Kevserrrr1 Valla maşallah. 31+2 1277 gr 2 hafta geri 🤦🏻♀️ kilo almıyor inatla. Son haftalarda alırmış. Tek umudum o. Erken doğum riski oluştu.
Kevserrrr1 harece kuzum kan sulandırıcı vermedi mi yada başka birşey vermedi mi. Bana neden kan sulandırıcı başladı anlamıyorum
harece Kevserrrr1 başlatmaya gerek yok sıkı takip yeterli dedi. Beslenmene dikkat et haftada bir geliceksin dedi. Perinatologa gittim özellikle. O aldı takibimi.
Omerhatice Kevserrrr1 anladim sizin 33 olduğunuzu ama o kilo ile 31haftalik ile uyumlu demiş ya Benimki 31 haftadayken 2 değil 1850 kg idi ve doktor gayet iyi demişti.. Hani 2 hafta değilde sanki 1 kac gun kadar gerilik varsa vardır diyorum yani içini ferah tut diyorum her doktorun kilo anlayışı farklı çünkü 🥰