Esrakin niye bu kdar zorluyorlar acaba ya benim doktorum normal rapor yazar gibi yazdı direk gidip rapor biriminden aldım ikinci üçüncü doktor bile görmedi yani adları yazıyordu sadece umarım alabilirsin canım bir daha uğraşmazsın zaten sıkıntın var umarım düzelirsin bir an önce çok geçmiş olsun