gulsen_57 Eşim ne kadar güneş ismini istesede hala içime sinmeyen bisey var çok kararsız kaldım kızlar bi fikir verin 🤪🤔
Dry35 gulsen_57 güneş çok güxel bir isim biz ayda koyucaz kızımızın adını eğer ayda olmasaydı güneş kesinlikle isterdim
gunesimbz gulsen_57 benimde kızım olcak Allah nasip ederse, adını Güneş koyacağız bizim çok hoşumuza gidiyor :)
gulsen_57 derya46 acaba ilerde beğenir mi etraftan da güneş diye isim mi olur laflarını duydukça soğudum resmen 😕
derya46 gulsen_57 yok gayet guzel bence bnm yengemde koydu ismi guzel yakistida cocuguna etrafin lafina bakma canim sen
gulsen_57 derya46 çocuklarda başta sevmedi ama şimdi alıştılar ben de alışmıştım ama şimdi bi soğukluk geldi sanki kararsizim
Gamze5881 gulsen_57 9 ay tasiyan bizleriz tabiki babalarının ne dedigi onemli ama o gunes istiyorsa bende bunu istiyorum bende annesiyim ikiside konsun o zaman diyip ortak bir nokta bulun bence biz oyle yaptik
Akturk93- gulsen_57 benim kızlarımın biri Masal bir Güneşş bence çok güzel yine de siz bilirsiniz :))