Kızlar normalde günde 9,10 dal içerdim hamile olduğumu öğrendim günde 3,4 diye diye azalttım sonra komple bıraktım 7. Aya kadar hiç içmedim şuan 8 aylık olduk tam bu iki gündür canım nasıl istiyor yakıyorum 3,4 duman alıp atıyorum bunun emzirme dönemide var tekrar sigarayı alıştırmak istemiyorum kendime acaba neden böyle oldu son zamanlarsa stresten mi içmek istiyorum bilmiyorum birşey olur mu ya yazık günah bebeğim bayada büyüdü vicdan yapıyorum 3 dumana bile