Merhabalar,
1 hafta sonra sezeryanım var nasipse.
Normal dogum yapabilirsin dedi doktor ama ben korkuyorum panik atakdan dolayı🤦♀️😊
O yüzden sezeryan yapalım dedim ama ondanda korkmaya basladım.
Sezeryan kolay oluyor mu gercekten.
O an masaya yatıncada panik tutar fenalasırsam korksuu var 😊🤦♀️ ve dogum yapmıs anneler
Hamileyken akıntı problemi cok yasadım usandm artk hamilelikten sonra geciyor mu bu durum. 😊 Sezeryan dan memnun muydunuz dogum yapan anneler
Benm ilk dogumum sizlerden, tecrubeli annelerden bilgi almak istiyorum