Belmayilanci Rabbim bağışlasın maşşallah sıze ♥️
benım ikinci sezeryan olacak ve geriliyorum biraz ilkinde uyanmadan sonra hiç sorun olmadı ayaga hemen kalkabildim yürdüm oturdum sıkıntım olmadı ama bunda korkuyorum yakın yerden kesim olunca nasıl geçti dahami kolay oluyor daha mı zor