MerveAymina Hayır bende yok. Olmasın da henüz çok erken 34+2yim. 🙈 Yardımcı olabilmek için sordum. Normal doğum yapan arkadaşım en iyi büyük tuvaletinden anlarsın demişti. Tuvaletin gelmiş gibi hissedeceksin yapmak isteyeceksin ama rahatlamayacaksın, ıkınmamaya çalış demişti. Siz bir doktorunuzu arayın isterseniz. Allah sağlıkla kucağınıza almanızı nasip etsin. 🥰