Gamze5881 Kızlar 39+3 haftalik gebeyim bugun doktorum kafasi dogum kanalina girmis dedi ama ilk cocuk ve normal dogum dusundugumuz icin tam tarih veremiyor 41 e kadar bekliyelim bi sıkıntı cikmazsa dedi benim gibi olan var mi yada benzer bir durum yasayan
kinandolay Gamze5881 bende 39+5teyim. Açılmam ve sancım yok hala. Banada 41e kadar bekleriz dedi sonra nolur bilmiyorum 🤷♀️
evnyldrm kinandolay bende 39+4 haftadayım dr bana da aynı şeyleri söyledi ama ne sancım var ne nişanım geldi bilmiyorum nasıl olacak bu arada bebekleriniz kaç kilo kızlar ?
Gamze5881 Benim ki 3 kilo ama bugun doktor bana nişan gelmeye bilir kendini o gelicek diye şartlandırma dedi
Gamze5881 kinandolay insallah rabbim hepimize hayirli ve tez zamanda saglicakla kucaklarimiza almayi nasip etsin bebislerimizi