Kızlar merhaba bikaç gün önce yumurtlamam oldu ertesi günü çatlamayı da gördüm o 3günü değerlendirdik ama hala göğüs hassasiyetim devam ediyor ara ara baş dönmesi ve bulantıda yaşıyorm kasık ağrımda az da olsa var birde bel ağrım var normal mi çatlamadan sonra geçmesi gerek değilmi acaba şuan test yapsam çıkar mı sizce bu kadar kısa süre de ?