Kızlar konu benle alakalı değil benim başıma geldi ama düşük yaptım ablamı yanlış yönlendirmek istemem Dün hafif lekelenmiş sonra hemen pes takmış oda lekelenmiş doktora gitmiş hemen iğne yazmışlar bebeğe bakmışlar yeri değişmiş demişler ama kalbi falan atıyormuş
Simdş de çamura dönük kan geliyormuş ama azalmış bida git dedim sizce kötü bir şey mi var
5haftalık