merveyoldas_ Kızlar hiç sancım yok yarın doktora gitmeyi düşünüyorum acilen giriş yapacam. Siz ne düşünüyorsunuz?
Aleyna_kpln merveyoldas_ ya benimde son 9 ama ne agri ne sanci bilmiyorum dogum pozisyonunu almis sadec agrilar desen geliyo gidiyo 🙄
Aleyna_kpln merveyoldas_ acilden yaptim be giris karnim cok agriyo diye alttan muayne ettiler nstye bagladilar hicbisey cikmadi aciklikda yoktu gonderdiler sansini dene bi
2_pamukannesii merveyoldas_ benimde son 4 ama gece sabaha kadar sancım vardı doktora gittim 3 cm açıklık varmış nst çekti sancı çıkmadı yatış istedi bende kabuk etmedim ama sancım yine başladı devam ederse gidicem acile
merveyoldas_ Aleyna_kpln geçen hafta nstde sancı çıktı doktor bugün yarın dağurursun dedi ama daha bişey yok 🤷🏻♀️
Zynep Ayy hiç sorma benimde son 9 gün ufaktan sancılar var altta acayip baskı günlük adaçayı hurma pilates sıcak suya giriyorum yarın bende acilden gidicem durum nedir bakalım
Zynep merveyoldas_ ben ikinci dogumumu 4 kg yaptım normal eğer bebek riske girmediği sürece bişey olmaz içine ferah tut