Benim de karnım çıkmadı 24hafta 4 günlük oldum kızım olucak inşAllah gören senin karnın yok falan diyor hamile gibi değilsin bol giyinen biriyim zaten karnımız büyük olunca sağlıklı diye bir algı mı var anlamadım insanı gereksiz strese sokuyor bazıları. Doktor bebek sağlıklı dedi gerisi önemli değil 😊