Birmelekannesi17 Merhaba 37+2 haftalık hamileyim. Akıntım gelmiş ama rengi pembemsiydi sizce işaret mıdır sezeryanla doğum yapmıştım kızımda işaret falan gelmemişti..
Purpura26 Birmelekannesi17 Evet canım muhtemelen nişan gelmiş. Doğum yakındır. Ama sezeryandan sonra normal doğum yapılıyor mu? Doktora bilgi vermen gerekir belki.
Birmelekannesi17 Purpura26 yok bu doğumumda sezeryan olacak sağlık sorunlarından dolayı.. doktora gitmeme gerek var mı bir şey olur mu acaba
Beyzan Birmelekannesi17 Sezaryen gününüz ne zaman gün verdi mi doktor. Nisaniniz gelmiş. Doğum 1 hafta içinde olur muhtemelen bence doktorunuza haber verin. Madem zorunlu sezaryen olacaksiniz sancıniz vs gelirse o da tetikte olsun
Barlas_mom Birmelekannesi17 üstte kalsın diye yazıyorum henüz hamile bile kalamadım ama bence ertelemeyin doktorunuza danışın mutlaka ben olsam öyle yapardım 😌 sağ sağlim kucağınıza alırsınız inşallah
Birmelekannesi17 Barlas_mom çok teşekkür ederim amin inşallah hepimizin evladını rabbim sağ salim kucağımıza almak nasip etsin 💕