CansuHakanDabakan Dalan roxy aldım bende mis gibi kokuyor kesinlikle hacışakir i beğenmedim ben kokusunu😬
SeNeM Bende dalin ve hacı şakirin toz sabunu kullandım hep. Yumuşatıcı koymadım mis gibi sabun kokuyodu çamaşırlar. Oğlum 2.5 yaşınd artık normal deterjanla yıkıyorum.