Sedefo15 Merhabalar ben suan 28+4 günlük hamileyim uçak sayehatı yapıcam doktor raporu almama gerek var mı suan sizce
Masal53 Sedefo15 evetttt bilet sırasında rapor istiyo hava şirketleri diye duymuştum ara yinede şirketi bi sor
hatice3553 Sedefo15 bende 27 haftalığım 10 gün sonra yolculuk yapıcam aradım SunExpressi sordum rapor istiyorlarmış birde verilen rapor bir hafta geçerliymiş bilginiz olsun
gullcannn Sedefo15 Evet 28 ve sonrası için rapor isteniyor. Raporun 1 hafta geçerliliği var. Ben hamileligimin başından itibaren her ay uçuş yaptim. 28den sonrada rapor aldım ama uçuşta sormadılar. Sen tabiki doktoruna görün uçmadan önce zaten kontrol ol o zaten verir
miniginannesi9 hatice3553 Raporun. 1 hafta geçerli olduğundan emin misiniz? Bende uçak yolculuğu yapacağım haftaya inşallah, kimisi 72 saat kimisi 1 hafta diyor
miniginannesi9 Sedefo15 Bende 33 haftalık gebeyim, haftaya doğum için memlekete gitmem gerek. Doktora gidince bana da haber verir misiniz? Rapor kaç gün geçerli diye? Bı hafta mi 72 saat mi,
hatice3553 miniginannesi9 ben 1 hafta diye biliyorum ama yanlış da olabilir tabi siz öğrenirseniz bize de bilgi verebilir misiniz
gullcannn miniginannesi9 1 hafta canım geçerliliği ben her ay uçuş yaptim doktorum hep dedi 1 hafta geçerliliği var diye bende genelde 5 gün 1 hafta önceden alıyordum raporumu