Gizemmm12 Geçen cuma günü kürtaj oldum ilk 2 gün hiç kanamam yoktu sonrasında pazartesi kanamam başladı ve 6 gün sürdü bu cumartesi bitmişti 2 gündür hiç kanamam falan da yoktu az önce yine kan gördüm normal mi
Adalina09 Gizemmm12 Benim 15 gün boyunca ara ara leke şeklinde olmuştu ama kan görmedim parça kaldığında kanama olabilir diyorlar
Gizemmm12 Adalina09 Ayceycev Doktor ilişki için pek bir şey demedi şu kadar süre bu kadar süre diye kanaman bitince normal yaşantına dönebilirsin dedi kanamam bittikten 1 gün sonra ilişki oldu ondan olabilir mi peki
Ayceycev Benim parçadan dolayı 35 gün kadar sürdü, tam bitti gelmiyor dediğimde kanama veya genelde pıhtı geliyordu, kürtajnyapan anlayamadı 1 aydan fazla. Başka doktora gittim o çözdü 2.kez kürtaj oldum. Bu cumadan sonra da devam ederse başka yere git bence
Adalina09 Gizemmm12 Oda olabilir canım bana 15 gün iliski olmasın demişti kontrole gittim kürtajdan 15 gün sonra rahim duvarında kalınlaşma falan yok herşey çok güzel demişti
Ayceycev Gizemmm12 bana da ilişki olabilir artık demişti ilk hafta sağolsun, üstüne 30 gün daha kanamam oldu. Ama ben ilişkiden olduğunu sanmam kanama 15 günü aşıyorsa sıkıntı diye biliyorum
Gizemmm12 Ayceycev kan sonuçlarımı almaya gideceğim haftaya inşallah o zaman şikayetlerimi de belirtirim ben normalde özel hastanede takipliydim bir de devlette baktırayım belki yanlışlık vardır diye oraya gittim hemen kürtaja gün verdiler kan aldılar vs özelde de kan almışlardı hangisine gideceğimi bilmiyorum
Ayceycev Gizemmm12 kanaman bitmezse durumun da müsaitse iyi bir doktora görün canım. benim 2.doktorum Melih Aygündü adam sadece 1 hafta ilaç verdi bekledi sonra yok burda parça var dedi 2. Kürtajı oldum ve patolojide kalan parçanın bebekten olduğu çıktı gerçekten