Bukiii Merhaba arkadaşlar, Zaten başından beri riskli, kanamalı, geçmeyen idrar yolu enfeksiyonlu,artı gebelik şekerli ve gebelik yüksek tansiyonlu, bol istirhat zorunlu , 26. Haftasında da rahim boyu kısalığı sebebi ile erken doğum riski kesinleşmiş bir gebelik süreci benimki , aylarca evde yatmanın bunalım halini saymadım bile🤦🏻♀️ Neyse her denilene harfi harfine uyarak 32+6 ya yani bugüne kadar geldik çok şükür🙏Ancak bugün sancım olunca dt a gittik bebeğimin gelişiminin zaten önde olduğu halde daha da ileri gitmiş gebelik şekerinden dolayı olabilrş dedi dr ve 24 saatlik idrar testi sonucumu da tehlikeli buldu ptesi nefrolojiye gitmemi ve eğer ok verirse ptrsi akşam doğuma alalım seni dedi ciğer iğnesi de yapıldı , o dakijadn beri rengim sapsarı çok korkuyorum doğumdan ve panik atak hastasıyım 😑 pozitif sözlerinize ve deneyimlerinize ihtiyacım var🙏
YaSeEeeee Bukiii geçmiş olsun canım doktorlar gereken önlemi almış zaten üzülüp heba etme kendini dua et ben dinlen son kalan eksiklerini yap be doğumu bekle allah yardımcın olsun, panik atak ilaç kullanıyormusun ve nasıl bir Doğum şekli önerdi doktorun
Mrsburunc Canim bende 2 hafta once sancilandim şuan 28.haftadayim.. istirahatin sonunda ise basladim ama bu gecr yine hafif ağrim var sanki bende tedirginim sanirim bende dinlenmek zorunda kalicam 😔😔
YaSeEeeee Mrsburunc eğer imkanın varsa işten ayrıl son 10 haftanı yatarak geçir geçmiş olsun size de inşallah