Asena17 amin inşallah. Ben bi kez içmeyi denedim kusucaktım bıraktım aradan 4 5 ay geçti cesaretimi topladım yapıcam dedim biraz sıcağa yakın içersen tadı kötü gelmemeye başlıyor yudum yudum iç şifa niyetine inanarak içmek önemli bence, bir de kaynatırken de soğuturken de ağzı kapalı olsun değerli vitaminler uçmasın, kesince soğanın başımdan çıkan sütü de suyuna batır boşa gitmesin hakkınızda hayırlısı tez zamanda güzel haberler alırsınız inşallah. Bir de işinize yarar mı bilmem ama ben instagramda ovulasyon takip sayfam ile birlikte ovulasyon takibi yaptık bir şişe de naturallen macun yedim takibin 2 . Ayında gebe kaldım bi inceleyin isterseniz belki faydası olur