Eski9 aslında hemşireye kızmamın sebebı bana ben sadece 6 kilo aldım 26.haftama girdim ve doktor yanı çok iyi derken hemsıre küçümsemiyorum ama bana garıp garıp konuştu ve sinirlerim bozuldu zaten orada stres yapmışım benı rahatlatacağına bana durup durup söylendi yanı madem öyle iki dakıka yap test . Değil mi ? Veya gel yapalım sabah de ama bu yapmadığı gıbı ıcıme evham kattı tüm günüm mafoldu