Mutlu56 Merhaba arkadaşlar doğum ücreti ne zaman ve hangi şartlarda alınıyor. Bu ücreti alabilmek için doğumdan sonra çalışmak gerekiyor mu? Ben 32. Haftaya kadar çalışıp sonra işten çıkmak istiyorum nasıl bir yol izlemeliyim bilgi verirmisiniz💐