Glmgkcmm Kızlar 9 haftalik hamileyim karnim ust yan taraflarinda agrilar oluyor sanki karnimi sisirsem gecicek gibi neden olabilir kasik agrisi degil karin agrisi desem oda dgl
Rabiasazlik Ilk haftalar da bende de olmuştu sanki adet ağrısı gibi gaz sancısı gibi daha önce hissetmediğim tarz da ağrılardı normal olduğu karşılanıyor doktorlar tarafından. Yinede e için rahat etmezse doktoruna danis
Glmgkcmm Rabiasazlik evet tamda öyle karin desen degil adet desen değil bi agri oyle yapayım canim tesekkur ederim