Yama geçen hafta salı öğrenmiştim hamile olduğumu betam 502 ydi aynı hafta perşembe günü dokotra gittim. Kese gözükmedi git bir kan thlili daha ver dedi betam 1482 çıktı tebrikler hamilesin hayırlı ugurlu olsun haftaya işallah keseningörürüz dedi bu cmts randevum var işaşşah görürüz diye umut ediyorum