Evet ben de öyleyim. Hatta bugün sebepsiz ağladım. Pandemiden zaten evdeydik şimdi bir de erken doğum riskim falan çıktı yatıyorum 🙄 yani yine gezme yok ve duruma canım sıkılıyor. Annem memlekete gitti yaz dönemi olduğu için, eşim işte yani tek başıma kafayı alışverişle bozdum 😂 Allah sonumuzu hayretsin