Oğluşum tekme attığında artık dışardan bile çok rahat gözlemleyebiliyorum ve zorlu süreçlerden sonra rabbime şükrediyorum. Eşim de her gördüğünde mutlaka soruyor nasıl bir his diye ya tarif edemiyorum bende bir tarifi yok sizde var mı nasıl hissediyorsunuz. 😍
Rabbim isteyen dileyen herkese de nasip etsin.