Btl_sahram25 6 + 5 haftalık hamileyim 2. Hamileligim ilkindede çok kötü mide ağrısı bulantısı çektim mutfağa bile giremiyorum ama şimdi kızım var yapmam gereken işler var midem çok bulanıyor önerileriniz varmı
ZumrutHanim Btl_sahram25 corba tarzi beslen salcali agir yemeklerden kacin. yesil zeytin peynir ekmek bastieiyodu beni ama seker sorunim olsugu ickn fazla yitemiyodum acliktan agladigimi bilirim Allah yrd olsun bi arkadasda firin yemekleri yapiyodum hep dedk
ilknurr20 doktorundan prilam isteyebilirsin ben çok faydasını gördüm onun disindaki herseyi denedim ama tek faydasını gördügüm şey bu oldu insallah tez zamanda geçer
Btl_sahram25 ilknurr20 evet ya az önce onu gördüm inşallah faydası olur Allah razı olsun bı zararı olmaz degilmi hamileligin en başından kullanabilirmiyim
Canisss Btl_sahram25 sadece hamileler için üretilmiş bir ilaçmış. Çok faydasını gördüm mide ağrısına da pantec mi ne var ben onu kullanıyorum en azından günün bir kısmı rahat geçiyor
ilknurr20 Btl_sahram25 hayır canım ben 7. haftamda basladım suan 14. haftamdayım daha kullanıyorum şükür hic bi sıkıntısını görmedim
Canisss Papatya32 zofer bende serumla bile etki etmedi. Prilam uyku yapıyor malesef 10 saat çalışıyorum zorluyor
Sshhee Benim de çok midem bulanıyordu. Tuvaletimi bile yapamıyordum. Sürekli şunu yaptım sen de deneyebilirsin. Çay bardağının dibini dolduracak kadar limon sıkıyorum üstüne yarım çay kaşığından az tuz atıp karıştırıp içiyorum direkt kesmişti benim
Caglaap Btl_sahram25 canim prilam kullan sadece gebelikte kullanilan bi ilac.Ücretli zaten gce yatmadan 2 tane aliyorum.Günüm güzel geciyor.13 hf oldum hala bulantim var bu arada