Arkadaşlar sakarya kadın doğum evine giden varmı şuanda iyi bi doktor öneriniz varmı iyi veya kötü dediğiniz doktorlar sizlerden öneri istiyorum ben özele gidiyorum ama ikizlerim olcağı için aynı zamanda devletede gidicem hatta doğumuda devlt daha donanımlı diye devleti tavsiye ediyolar ama sizce?