Esmer_ Merhabalar şekerim yüksek çıktı birde kan pıhtılaşman düşük dedi değeri 123bin şuan 28haftalık hamileyim başın gelen varmı doğum risklimi oluyor süreç nasıl ilerliyor😑🥺