Denizyildizii Semakacan şuan 17 dışardan bile görüyorum hatta az önce kameraya çekiyim dedim ama yakalayamadım😄
Seda_inan Nasıl anlıyorsunuz o ilk hareketlerinde benim ilk gebeligim 16 haftalık olduk hareketlense bilebilir miyim hissedebilir miyim diye düşünüyorum
shinemuu Seda_inan Cemileersin haftada hissettim. Ondan önce bağırsaklarım mı dönüyo noluyo diye ayırt edemiyordum.🙈 18. Haftada içerden bir noktadan karnımı ittirdi. Esnediğini hisettim. Tam tarf edilemiyor. Değişik bir his. 🥰
Bus46 Cemileersin çok güzel bir duygu Allah’ım herkese tattirsin 😍böyle kayar gibi iter gibi pıt pıt bişeyler oluyo daha sonrasında 24 de daha net oldu şimdi 28+3 çok guzell oldu şimdi 😄
Semakacan Denizyildizii 12 haftalığız az kalmış o zaman hissetmeme ☺️ İlkinde 18-19 haftalarda anca hissetmiştim çok güzel bi duygu hissedebilmek ya o yüzden meraklıyım 😄