Melikebyk 7+6 haftalık gebeyim bugüne kadar hiç Burger King yemedim ama bugün canım çok istiyor. Burger hakkındaki görüşleriniz neler?
Mom789 Melikebyk oooovv 22.haftaya kadar haftada 2 kere kesin yedim mayonezini çıkartırdım icinden sadece bi güzel yedim valla 😋😋
surelitta52 Melikebyk Aşırıya kaçılmadığı sürece sıkıntı olacağını sanmıyorum. Bende normalde pek yemem ama canım çekince yiyorum. ☺️
-Papatya33 Melikebyk abartıya kacılmadıgı sürece yiyorum. Sadece yemekler mi sakıncalı. Kumandadan telefona hersey sakıncalı. Canım ne istiyorsa yiyorum az miktarda.
Dilara0638 Melikebyk bende 16+4 oldum bu zamana kadar hiç yememiştim ama bi kaç gün önce yedim çok abartmamak şartıyla yenebilir bence 🤭🤭
Sevi36610 Bende yedim ve yemeye devam ediyorum😂hatta gebelikten önce fanta hiç içmezdim ama ilk haftalar bildiğiniz fanta aşerdim 😂
Elif5361 Melikebyk Herşeyin Fazlası zarar zaten ondan nefsin için ye 30 Haftalığım aklıma ne geldiyse yedim 🙊😂
Omurdrn Melikebyk benimde geçen gün canım çekti ve bi kaçamak yaptım ama vicdan azabı yok diyemem malesef
busrabyrm97 Bnde yiyorum her hafta olmasada insanın canı zaten yasak olanı daha çok çekiyor 😂 sadece mayoneze dikkat etmek gerekiyor tavuk burger de oluyo içinde mayonezde çiğ yumurta olduğu için sıkıntı alırken koydurmayin
[silindi] Melikebyk bende ilk kızımda çok istemiştim valla yedim bişey de olmadı hatta eşimin hakkında yedim oldu canım istiyordu