eylusko 24 haftalik gebeyim . bugün 2 litre su içtim ama sadece 2 kere idrar yaptım. azar azar bu normal mi ? daha fazla çıkmam gerekir sanki
Yasoo96 eylusko benim de ayni.bende bekleyeyim burda. Uzun sure gitmiyorum wcye. Gidince de azicik yapip cikiyorum. Ya ictigim suyun hepsini vucut kullaniyor yada bi yerden sivi kaciriyorum 😂😂 terle de atmiyorum anlayamadim.