Ecemmmmmmmmm aynı şeyi ilk doğumumdan sonra ben yaşadım ve 2.gebeliği düşünüyorduk, doktorun istediği rutin testler sonucunda tsh ın 0.001 olduğunu öğrendik. Hemen endokrinolojiye sevk etti, hipertiroidi hastasıymışım. 6 7 ay ilaç tedavisi gördüm ama 2 3 ay sonra düzene girdi değerlerim.Gebeliğin ilk 2 ayı ilaç kullandım ve sonra bıraktım, doktor artık ilaçlar fazla gelir sana dedi. Endişelenmeyin, tedavisi mümkün.Tedavi edilmez ise sıkıntı yaratabilir. Geçmiş olsun ☺️