Kürtaj olalı 67 gün oldu biliyorsunuz daha hiç adet olmadım doktora gittim ve rahim kalınlığı 10mm dedi adetmsiin dedi hayır dedim sana bır hap vericem ya hamile kalırsın ya adet olursun dedi ama duphastonu 4gundur kullanıyorum bugün yumurtlama akıntısı gördüm ben ve baya bı çöktü şeffaf olan yapışkan akıntıdan bahsediyorum duhaston yumurtlamayı saglarmi ?