MerveKaya38 enfeksiyonu hamilelikten önce bı kez yaşamıştım idrar yaparken filan ağrısı çok oluyor ölüyorum zannetmiştim. Hatta acilde hemşire ilk kez mi enfeksiyon yaşıyorsunuz , bayanlarda çok olur halbuki demişti 🙄 O çok farklıydı. O yüzden ihtimal vermedim. Yine de doktora söyleyeyim bakılsın.