Nur_2013 kızım 6 sene önce 35+3 doğdu erken doğum riskim olduğu için ciğerleri geliştirici iğne olmuştum kg iyiydi küvee girmemişti çok şükür sadece düşük kg ve emme reflexi cok olmadığı için ve emziremediğim sütüm gelmediği için sarılık oldu bir gün ışık tedavısı gördü sonra mama desteğiyle geçti bi haftaya emmede ben sorun yaşadım ailemde kimsenin çocuğuda emmemiş 😏onunla mı alakalı bilmiyorum korkma gayet büyük bir bebek burda anlattılan söylenenler sendede olcak değil ama küçük bebek olduğu için emmede zorlanabilirsin onun dışında sıkımtı yok çabuk toparlıyor keratalar 🤭sağlıcakla kucağına al 🤲🏻