RumAr Merhaba kızlar yardımınıza ihtiyacım var 😐 Bugün detaylı ultrasona girdim herşey çok şükür yolunda hiç bir sorun yok sadece doktor sağ taraftan çok iyi besleniyor sol taraftan biraz daha beslenmesi gerekiyor dedi, tuz turşu stres ve telefon yasak dedi. Doktor çok büyük sıkıntı değil ama dikkat edelim dedi. Aynı durumu yaşayan var mı süreç nasıl ilerliyor ?
SenaKoputan Aynısını yaşadım. Ilaç yazmadı doktorum. Birkaç hafta içinde düzelmeye başladı. Dengeli beslenmek gerekiyor. Bir de bebek daha iyi gelişsin diye kaşar peyniri, muz, süt, hurma vs yedim. Düzeldik şükür
RumAr SenaKoputan Çok teşekkür ederim biraz içim rahatladı 🤲 Bende yediklerime biraz daha dikkat edicem.