Şeker yüklemesinde sonucum sınırda çıktı sizlerin nasıl arkadaşlar
irem95- glikoz içtikten sonra 90 , tokluk 151
irem95- 92 164 110 çıktı benim normalmi anlayamadım 🙄 doktorumla henüz görüşmedim
Benım 205 çıkmıştı yüklemeden sonra
Emine_ali peki ne yapıldı diyetisyene mi yönlendirdiler
irem95- evet diyetisyene yönlendırfılet her öğün şekerimi ölçtüö