Arkadaşlar 14+5 günlük hamileyim 3 gündür sol tarafı kasıkta ağrılarım oluyor bu normal mi ilk haftalar yerleşmeden dolayıdır diyordu doktorum şimdi de kontrolüm 10 gün sonra genel bir ağrı mıdır yoksa doktora gitmelimiyim ilk gebeliğim sizlere danışmak istedim.