Hatice4446 bende 34 haftalık hamileyim, açılma yoo, rahim ağzıda iyi dedi, ama hafif Sancı çıktı vajinaya baskı hissediyorum ne yürüyor ne oturabiliyor nede uzanabiliyordum, doktor progestan verdi onu içiyorum, ağrıyı alıyor, dünde ne olur ne olmaz tedbirimizi alalım diye ciğer geliştirici iğne vuruldum 4 ampul 37 yi. Bir görelim inşallah dedi hayırlısı bakalım