Kızlar az önce doktoruma gittim sancım vardı biraz nst de çıkmadı ama doktorum alltan baktı 1 cm açılma var dedi başına böyle bişey gelen varmı ya iğne verdi sancın olmasın diye bi kaç hafta beklerse bekler dedi umarım erken gelmez normalde 38 de sezeryan Olucaktkm